Bij Pillow Buddies zorgen wij er altijd voor dat jij tevreden bent met jouw bestelling. Ben jij toch niet tevreden, dan gaan wij graag met jou in gesprek en bekijken we met elkaar de mogelijkheden.

Hoe dat werkt

Als jij onverhoopt ontevreden bent met je bestelling, kun je dat aan ons laten weten door een mail te sturen naar [email protected]. Je geeft hier aan waarom je niet tevreden bent en we vragen je meerdere foto’s van het product te sturen. Op basis van jouw foto’s beoordelen we je klacht. Is jouw klacht valide, dan bieden we je drie opties:

  • Retourneren van jouw bestelling en een volledig gratis herdruk met de snelste levertijd
  • Retourneren van jouw bestelling en een volledige terugbetaling
  • Houden van jouw product en een kortingscode van 20%

Waar geldt de garantie op?

De garantie geldt op alles waar wij invloed op hebben. Jouw aangeleverde bestand drukken wij zoals jij hem aanlevert. Natuurlijk kunnen wij geen kwaliteit leveren als jij geen kwaliteit aanlevert. Kwalitatief mag je van ons verwachten dat wij de hoogste kwaliteit nastreven en onze verpakkingen moeten ervoor zorgen dat jouw bestelling onbeschadigd aankomt. Daarnaast zorgen wij ervoor dat wij jouw bestelling zo snel mogelijk verzenden, zodat onze logistieke partners voldoende tijd hebben om jouw bestelling af te leveren. 

Waar geldt de garantie niet op?

Zoals gezegd geldt onze garantie op alles waar wij invloed op hebben. Lever jij een bestand met een spel- of opmaak fout aan of je geeft ons niet de juiste informatie voor levering, dan kunnen wij je daarop helaas geen garantie geven. Hetzelfde geldt voor latere levering. We doen er alles aan om jouw bestelling binnen de beloofde levertijd bij je thuis te krijgen, maar we zijn daarbij afhankelijk van onze logistieke partners. O ja, en dat geldt ook in december: Als heel de wereld kerstinkopen doet, kan er wat vertraging ontstaan.