Heb je vragen over onze producten of over je bestelling? Lees hieronder dan eerst onze veelgestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via onderstaand contactformulier of telefonisch op 06-82 25 11 48. Het team van Pillow Buddies staat 7 dagen per week voor je klaar.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De levertijd van de gepersonaliseerde en op maat gemaakte producten verschilt per product.

– Kussen: Nadat we jouw foto hebben bewerkt, wordt het kussen in Nederland gemaakt en vervolgens naar je verzonden. Levertijd: 1-5 werkdagen.
– Fleece deken: Eerst gaan onze designers aan de slag en ontvang je het portret ter goedkeuring, daarna gaat het deken in productie. Levertijd: 1-5 werkdagen.
– Telefoonhoesje: Onze telefoonhoesjes worden vanuit Nederland verzonden. Levertijd: 1-5 werkdagen.

Ik heb mijn bestelling geplaatst. Wat gebeeurd er nu?

Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, gaan wij aan de slag. Onze grafische vormgever verwijdert zorgvuldig de achtergrond en verbetert de kwaliteit van de foto waar mogelijk.

Vervolgens wordt de afbeelding geprint en wordt de stof met de hand gesneden en genaaid, zodat het de juiste vorm krijgt. Het kussen wordt tenslotte gevuld, afgewerkt, ingepakt en verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis verzending binnen Nederland!
Verzendkosten België: € 7,95 en bij besteding vanaf € 50,- Gratis verzending!

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volg mijn bestelling pagina. 

Heb je drie dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en wij gaan er direct voor je achteraan.

Waar vind ik mijn Track and Trace code?

Zodra je van ons een verzendbevestiging hebt ontvangen per e-mail, kun je jouw bestelling volgen via de volg mijn bestelling pagina. Vul je ordernummer en het e-mailadres in waarmee je de bestelling hebt geplaatst om de bestelling te volgen. 

Mijn Track and Trace geeft al een aantal dagen dezelfde status weer, hoe kan dit?

Het kan een aantal dagen duren voordat de status van je order wordt geüpdatet. Je kunt erop vertrouwen dat je pakketje in goede handen is. Heb je drie dagen na de verwachte levertijd nog niks ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Contactformulier

    Dit formulier verzamelt uw naam, e-mail en inhoud zodat wij de reacties die geplaatst worden kunnen opvolgen.

    Bedrijfsgegevens

    Tuindersweg 49A
    2676 BD Maasdijk
    KvK-nr: 66553385

      +31 (0)6 – 82 25 11 48

    Vragen of opmerkingen ?